21 augustus

21 augustus 2013 - Urrugne, Frankrijk

Ik sla af en toe een dag over want de wifi is niet overal zoals ik wil.

gisteren hadden wij een camping gepland aan de kust maar dat bleek een te positieve benadering van ons.

camping vol, volgende camping vol, volgende camping vol en toen......een camping die plaats had.

we zitten hier in een groot toeristisch gebied dus dat was te verwachten.

we staan dinsdag en woensdag in urugne, vlak bij de Spaanse grens. We hebben besloten de reis om te gooien en van de terugreis de heenreis te maken.. Zo lopen wij de drukte mis.

morgen(donderdag) gaan wij Spanje in. Spreken jullie morgen weer

1. Yvonne:
    21 augustus 2013
    Jammer dat het anders loopt maar jullie maken er wel wat van het zal zo moeten zijn wie weet wat voor moois jullie te wachten staat.
    Het is wel leuk dat je zo mee kan "reizen"
    groetjes yvonne
  2. Joke en Tinus:
    21 augustus 2013
    Zo blijft het een verrassing waar je komt te staan. En wie weet wat je mee gaat maken. Wij horen het graag.