2 september 2013

2 september 2013 - Vilagarcía de Arousa, Spanje

Het verhaal loopt af en toe een beetje vreemd doordat we niet iedere dag Wifi hadden en ik geen foto's meer van mijn camera naar de I-pad kan sturen.

Gisteren aangekomen in Vilagarciia de Arosa (Spanje). We staan aan een baai aan de Atlantische kust. Een prachtige camping met zwembad.

Vandaag naar Santiago de Compostella geweest. Hier is het vol met wandelaars en fietsers die deze stad als einddoel hebben. Het einddoel is een prachtige kathedraal . Veel glitter en goud. Je moet er van houden, maar wel een leuke stad om rond te wandelen.

Vanmiddag even wezen fietsen en boodschappen gedaan. Morgen een rustige dag.

Nu ben ik weer bij

1. Yvonne:
    2 september 2013
    mooi om te lezen hoe jullie door de tijd heen gaan ik heb ook al het een en ander van Jaap vernomen.
    Geniet volop nog twee weken thuis gaat alles zijn gangetje het is nog steeds een geweldige temperatuur de tuin was erg droog ik heb vanochtend een half uur gesprooid heerlijk van de frambozen en de tomaten genoten ze zijn heerlijk.
    Joke en tinus hebben het ook geweldig ik heb bericht via facebook
    Ik mis jullie wel maar er zijn volop bezig heden te doen dus ....
    tot over twee weken geniet er van. XXXXy